Domov  |  Kontakt  | 

Uvoz in distribucija Tersus d.o.o. 

 

 tel.: 01-2573-256    Brezplačna modra številka: 080 11 05

Brezplačna pomoč in svetovanje:

tersus@siol.net | 080 11 05

Potrebujete dodatne informacije glede nakupa in montaže?

Pokličite naše izkušene tehnične svetovalce. Pomagali vam bomo.

051 655 500, 031 235 200 ali na brezplačno številko 080 11 05

Pogoji poslovanja spletne trgovine Tersus

Pogoji poslovanja

Tersus.si je spletna trgovina podjetja Tersus d.o.o.. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v skladišču.


Kontakt

Za kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, pri oddaji naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: tersus@siol.net


Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena za posamičen artikel v naših spletni poslovalnici. Vse cene so z 22% DDV. Cene klimatskih naprav ali toplotnih črpalk z osnovno montažo so z 9,5% DDV. Znižana davčna stopnja ( 9.5 %) velja le, če je naročnik fizična oseba z uporabno površino stanovanja ali hiše manj kot 120m2 oz. 250m2, po 2. točki 41. člena ZDDV-1.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcijska cena velja samo za artikel, ki je naveden v akciji. Če ima stranka s tem težave, smo vedno na voljo preko telefona ali elektronske pošte, da stranki pomagamo pri zaključku nakupa.


Prijava

V spletno trgovino Tersus.si se prijavite preko obrazca za prijavo, kateri se pojavi ob zaključku naročila. Če želite opraviti nakup, morate izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Tersus.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Naročanje

Tersus d.o.o. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.

Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila, izdelku, količini, naslovu za dostavo naročila. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.

Postopek oddaje spletnega naročila

  1. oddajo naročila pričnete s klikom na gumb V košarico
  2. v kolikor želite zaključiti nakup, kliknite zaključi nakup v nasprotnem pa gumb Nadaljuj z nakupovanjem
  3. v preglednici nakupov, lahko spreminjate ali brišete naročila
  4. s klikom zaključi nakup se odpre obrazec za kontaktne podatke, način in naslov dostave
  5. v kolikor še niste prijavljeni, lahko to storite preko vnosa in potrditve gesla
  6. po vnosu podatkov kliknte zaključi naročilo
  7. v roku nekaj minut bo na vpisani e-mail prispela potrditev in opis naročila

Naročila je možno oddati tudi:

  • preko telefona 080 11 05, od ponedeljka do petka med 8 00 in 16 00 uro
  • preko e-mail-a : tersus@siol.net, kjer opišete potrebne kontaktne podatke, artikle s količinami in naslov za dostavo

Preklic naročila

Naročilo lahko prekličete prekoobvestila poslanega na e-mail: tersus@siol.net


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

•  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

•  kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)

•  bistvene značilnosti blaga

•  dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

•  pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

•  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

•  način plačila in dostave

•  časovno veljavnost ponudbe

•  rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

•  pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Po določbi 43.d. člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljana) ali na kontaktni e-naslov tersus@siol.net.

Obrazec za odstop od pogodbe nakupa artiklov je na voljo TU

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Vrnjenih pošiljk s plačilom z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja popravilo proti plačilu, vzdrževanje blaga in nadomestne dele je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.


Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

 

Davčno potrjevanje računov

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta  bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno

Družba Tersus d.o.o. posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov ( ZDavPR; Uradni list RS, št.57/2015 z dne 31.07.2015 ). Vklopi razum, zahtevaj račun.

davčno potrjevanje računov


Dobavni rok

Za izdelke na zalogi v našem skladišču je dobava blaga 1-3 delovnih dni in do 30 dni za izdelke ki so na zalogi pri naših dobaviteljih. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov. V primeru nakupa izdelka, kateri potrebuje montažo, je rok dobave odvisen od zasedenosti monterskih ekip in se ga dogovori po opravljenem naročilu.


Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji.


Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene na ponudbi veljajo 8 dni.


Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.


Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljani oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja Tersus d.o.o.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:  

Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete.

• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

• pošiljatelj mora biti jasno razviden

• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne

• željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo (OEEO)

Izjavljamo da imamo v skladu z Uredbo o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo urejen prenos obveznosti ravnanja s pooblaščeno družbo (Zeos d.o.o.)

»Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.«


Reklamacije, pritožbe in informacije

V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Tersus d.o.o., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte tersus@siol.net, ali pa nam pišite po pošti na naslov:

Tersus d.o.o., Ulica Ivana Selana 15, 1351 Brezovica pri Ljubljani

ID za DDV: SI67679501

Matična številka: 2152894

Transakcijski račun: SI56 03105-1000-338-254 (SKB d.d.)

Telefon: 01 2573 256

E-pošta: tersus@siol.net

Podjetje Tersus d.o.o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani: Številka registrskega vpisa 1/42734/00.

Reševanje morebitnih sporov s podjetjem je na izvensodni način možen na podlagi Zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov.

Povezavo do Evropske spletne strani za reševanje sporov najdete na tej povezavi.

Pomoč za potrošnike se nahaja na povezavi ( SLO)